Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 20. februar 2017

Konfirmationskort til en pige med foamiran blomst.

Kortbasen er blommefarvet karton str. 10,5 x 14,8 cm.
Derpå har jeg sat et stk. sort og efterfølgende et stykke blommefarvet igen.

Pigen har jeg stanset ud med dobbeltklæbende tape, der forinden var sat på sort karton.
Efterfølgende har jeg på tapen lagt et lag Mega-Flake i farven Chocolate Box på, som jeg har presset fast til tapen.

Ordet konfirmation er lavet på samme måde, dog er der et ekstra lag sort karton, for at gøre det mere stift.

Blomsten er lavet i foamiran og sværtet med Versa Magic Dew Drop i farven Eggplant.
Die er fra Spellbinders, Nellie Snellen og Dixi Craft.
Guldbåndet er fra kassen.





3 kommentarer: