Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 11. marts 2017

Babyalbum

Jeg tilmeldte mig et onlinekursus hvor jeg skulle lære at lave et album. Jeg valgte at det skulle være et babyalbum.
Albummet er til en pige, men jeg har planer om at forsøge at lave et mere til en dreng.

Basen er kvistkarton, da jeg godt kan lide det lidt rå sammen med det nuttede i mønsterpapiret.
Mønsterpapiret er fra Maja Design's babyserie.

Storken, sparkedragterne, skoene og skyen har jeg skåret ud på Silhouetten og andet har jeg skåret ud med die. Jeg har også brugt en del af tingene fra babyserien, som jeg har klippet ud.
Bånd i tags, blonder osv. havde jeg i forvejen.
Lidt af de tags jeg har lavet, har jeg stemplet på, for at give lidt spil i det hele.

Die er fra Marianne Design og Crealies. På skoene har jeg sat små flade perler, der er lavet med Enamel Accents.

Der kommer mange billeder ind nu, men det er for at man kan se det både med og uden tags.
Der er faktisk flere billeder af albummet, men dem kan jeg ikke få lov at lægge ind.



4 kommentarer:

  1. Det er bare så smukt et album....fyldt med lækre detaljer

    Ha en god aften, klem

    SvarSlet
  2. Det er vel nok et dejligt sødt album. Mange fine detaljer 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke...det var sjovt at lave :D

      Slet