Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 26. marts 2017

Fødselsdagskort.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå har jeg sat en matte og efterfølgende en matte jeg har stemplet på hvidt karton og dernæst sværtet med Distress Ink med 3 forskellige farver.

De to små blomster der er sat på har jeg lavet af foamiran og små støvdragere.
Under meget af de forskellige udskæringer har jeg sat hvid sisal.

Die er fra Marianne Design, Sue Wilson og Joy. Guldsmeden kan jeg desværre ikke huske hvor er fra.

Perler og bånd er fra kassen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar