Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 12. marts 2017

You're perfect to me.

Jeg havde set et kort på pinterest med en guldsmed, og da jeg næsten lige selv har købt en die med en guldsmed, ville jeg prøve at bruge den.
Jeg skar guldsmeden, og gik i gang med kortet, men hov, glemte alt om guldsmeden igen, og opdagede så først da kortet var færdigt, at jeg ikke havde fået brugt den ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. 14,7 x 10,5 cm.
Derpå har jeg sat et stykke sort karton og til sidst et stykke hvidt karton.

Die er fra Cherry Lynn, MFT og Rox Stamps.
Stemplet er fra Concord & 9th.



2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med sort og guld, det ser super godt ud...
    du må bruge guldsmeden på et andet projekt 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke...og guldsmeden skal skam nok blive brugt senere :D

      Slet