Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 10. maj 2017

Blomsterkort.

Jeg har fået min mors dags gave af min datter på forskud, da vi ikke ved hvornår vi ses. Gaven er dette stempel som jeg lige har afprøvet for første gang.
Til farvelægningen har jeg brugt mine Chameleon Pens, som jeg er utrolig glad for at bruge. Dog øver jeg stadig en del, og på dette kort har jeg brugt farver jeg ikke før har brugt ;-)

Stemplet er fra Concord & 9th og de har nogle ret så lækre stempler :D

Kortbasen er 14,7 x 10,5 cm og derpå har jeg sat en pinkfarvet matte.


8 kommentarer:

  1. Skønt kort og super lækker mors dags gave ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak...ja jeg er også glad for min gave :D

      Slet
  2. nøjj sød datter du jo har og rigtig lækkert stempel at få.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte, og ja, det er et lækkert stempel. God Bededagsferie til dig, hvis du har fri :D

      Slet
  3. Smukt og så flot farvelagt

    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy....også en dejlig weekend til jer...knus :D

      Slet
  4. so very pretty...that stamp is on my wish list!
    TFS,
    Karen

    SvarSlet