Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 7. maj 2017

Nr. 3 kort med fjer.

Denne gang har lavet kortbasen 14,5 x 14,5 cm i kraftig hvidt glat karton.
Derpå  en varm orange matte og så igen en hvid matte, jeg har stemplet på.
Jeg har for første gang afprøvet Tim Holtz Distress Oxide og det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg bruger dem, for farverne er meget flotte og kraftige :D

Stemplet med fjeren er stadig fra Kaisercraft, og tekststemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
De små perler har jeg lavet med Enamel Accents.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar