Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 25. juli 2017

Kort i abstrakt mønster.

Har været så heldig at få lov at låne et sæt die, som jeg selv længe har haft kig på, men aldrig fået købt. Det er der så kommet dette kort ud af.

Kortbasen er sort karton str. 15 x 11 cm.
Derpå en hvis matte og så ellers mønsteret med rammen rundt om.

Mønsteret er lavet i metal karton i farverne - guld, sølv og kobber.

Die er fra MFT og en Kina die.
Stemplet er fra Threescoops.dk





5 kommentarer:

  1. Wau for et flot kort. Først så jeg det lige som et "klinkegulv" LOL. Ment positivt.
    Jeg så dien på AliExpress igår, og synes den var mærkelig. Men nu kan jeg se muligheder......

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette. Det er nu ikke en fra Ali, men derimod en Die Namic. Har godt set efterligningen, men de er vist ikke ens ;-)

      Slet
  2. så bliver det ikke mere enkelt. super elegant kort ;O))

    ตารางคะแนน

    SvarSlet
  3. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังใหม่

    SvarSlet