Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 4. september 2017

Kort

Kortbasen er kvistkarton i str. A6. Derpå en matte, hvor jeg har stemplet med grå, dog bevidst at det ikke skulle være alt for klart, men kun så det lige kan anes.

Dette kort har jeg valgt at lade stå op, for at lave lidt andet end jeg oftest gør.

Jeg var blevet inspireret af et kort på Pinterest, og ville faktisk have lavet en som det, men men men....mit endte ud med at blive helt anderledes alligevel, hvilket jo er helt fint :D

Die er fra Joy, MFT og Nellie Snellen.
Stempler er fra Marianne Design, Lawn Fawn, Kaisercraft og Sue Wilson.

Blomsterne er fra WOC.


2 kommentarer:

  1. fint kort, ofte bliver jeg osse inspireret af alle de skønne ting på pinterest ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte. Ja der kan man virkelig blive inspireret :D

      Slet