Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 14. september 2017

Lille kort

Jeg så en video på youtube, hvor jeg ville afprøve den måde at bruge mine die.

Kortbasen er 10,2 x 10,2 cm i hvidt karton. Derpå har jeg sat en vissengrøn matte.
På det øverste hvide stykke karton har jeg embosset dien ned i kartonen. Inden har jeg brugt VersaMark og kommet på dien.

Da det var klaret og kørt igennem maskinen hældte jeg guld embossingpulver på og heat embossede det.
Dernæst tekststemplet som jeg synes passer fint til det lille blad. Der har jeg også brugt embossingpulver og heat embossede det.
Til sidst brugte jeg Distress Ink blandet med lidt vand og så en pensel for at farvelægge bladet.

Dien jeg har brugt (bladet) er fra Marianne Design og tekststemplet er et af de nye sæt fra Gittes eget design, som Gitte fra Hobbyboden har lavet.



2 kommentarer:

  1. rigtig fint kort og god teknik ;O)) ha en go aften

    SvarSlet
  2. Tusind tak Dorte...Ja det er skønt at lære at bruge legetøjet på andre måder også, når vi har det i forvejen :D
    God dag til dig :D

    SvarSlet