Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 15. november 2017

Hello Friend med små forårsløg.

Jeg har efterhånden længe ønsket mig et sæt stempler og vil stadig have det, men pludselig kom jeg i tanke om, at jeg måske i første omgang kunne ændre den store tekst til en skærefil til Silhouetten.
Det lykkedes. Dog er teksten simpelthen for tynd at skære i karton, som oprindelig var min plan, så jeg endte med at skære det i vinyl og så overføre det med tape.
Vinylen er mat guld, for jeg mente ikke at jeg havde det blanke....haha, det havde jeg så, opdagede jeg, da kortet var færdigt ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå mønstret papir fra Søstrene Grene, jeg købte forleden dag.

Die er fra Nellie Snellen, og det hvide bånd fra Hobbyboden, og det helt tynde guldtråd kan jeg ikke huske hvor jeg har købt. Men ved at det bl.a. kan købes hos Happymade :D
Blomsterne er fra WO og de små bær, som jeg her har valgt at bruge som små forårsløg...der er lidt grønne spirer på vej ud af løgen :D




2 kommentarer: