Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 13. april 2018

Konfirmationskort med foil til en dreng.

Kortbasen er sort karton str. A6.
Derpå en matte i råhvidt karton og oven på det et stykke mønsterkarton fra Riddersholm.

Teksten konfirmation og drengen har fået turkisblå/grønt foil. Drengene er stanset ud 2 gange, hvor det ene stykke havde fået dobbeltklæbende tape på inden. Derefter foil over og så er det hele kørt igennem min big shot.
Ordet konfirmation er lavet på samme måde, dog har jeg kun lavet det i et lag.

Die er fra Nellie Snellen, Dixi Craft, Die-namics og Kina die.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar