Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 10. april 2018

Konfirmationskort til en dreng.

Kortbasen er sort karton str. A 6.
Derpå har jeg sat mønsterkarton på hele stykket med striber på skrå.
Nederst har jeg så sat mønsterkarton på i ca. 5 cm. højde, med striber der er lodrette. Begge slags mønsterkarton er fra samme blok.

Pilene, hello samt den sorte bort er alm. sort karton. Manden/drengen har jeg skåret i kraftig hvidt karton.

Teksten har jeg heat embosset med hvidt embossingpulver.
Stemplet og die er fra Dixi Craft.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar