Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 17. april 2018

You are my sunshine

Kortbasen er sort karton str. A6

Jeg skar 9 udskæringer og limede sammen og efterfølgende limede jeg det hele fast på kortbasen.
Skar derefter det hele til, da det var alt for stort i forhold til kortets størrelse.

Teksten er skrevet på pc og bagefter stanset ud.

Blomsterne lavede jeg for længe siden af foamiran.

Die er fra CreaLies, Rosy Dot og Gummiapan.
Mønsteret på det store stykke er lavet med en Kina die.

Det ser ud som om at teksten med tillykke og banneret er forskellige farver, men det er skåret med præcis samme stykke karton ;-)



2 kommentarer: